reklama

Oči kosti prach

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

keď som stratila všetko čo sa dalo
a zistila že som nemala čo
prišiel Bukowski a vypichol mi oči

aby som sa nepozerala cez bulvy
aby som zahodila svoju schránku telesnú
aby on mal čím hrať kolky
a ja sa sústredila na vec vyššiu než nebesnú

vesmírne výbuchy trhali mi vnútornosti
dolámané ruky šmátrali v tme
rozštiepené kosti zavýjali serenádu
duši ktorá zbytočne plazí sa po dne

potom sa to otočilo
začala sa topiť v prachu
ten však plachtil privysoko na to aby
jednoduchí prihliadli jej strachu

chcela som ju strhnúť naspäť
nemala som dôvod
vedela čo treba robiť
snáď poznala svoj pôvod

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

bulvy sa už nevrátili
nevedeli fugovať po starom
systém bol narušený
zahalený v utrpení krvavom

ešteže on sa baví
a ja môžem hľadať

do nekonečna

Jánina Gažová

Jánina Gažová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večne blúdiaca duša medzi realitou a fikciou, medzi tu a tam, medzi vtedy a potom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu